Jelle Haga 06-10-2024 om 09:13:25

Had een onderdeel nodig voor een delonghi cappuccino. Kon dit zo snel niet vinden op de site. Een appje gestuurd en er werd gelijk gereageerd. Zeer netjes geholpen!

Marco de graaff 06-09-2024 om 15:02:49

Tandwielkast zetgroep gebroken.
Jammer genoeg niet los te krijgen. Ze hebben wel voor me gekeken maar niet meer liggen. Nu een gereviseerde zetgroep besteld. Binnen kort weer lekker bakie koffie . Goede en vriendelijke service.

Piet 31-08-2024 om 09:57:47

Hoi,
Ik had een motor voor de maalgroep van een Jura besteld.
Echter de zelfde dag iets later besloten een ander type
espresso app. aan te schaffen.
Motor afbesteld maar inmiddels reeds verzonden, nou ja
pech dan.
Dag later pakketje aangekomen en direct weer terug gestuurd.
En weer een dag later………aanschaf bedrag reeds terug gestort.
Met eerdere bestellingen ook goede ervaringen gehad maar zo
snel het geld weer terug had ik niet verwacht.
TOPPIE!!!!

Frits Schenk 19-07-2024 om 09:16:03

Sensor voor ena7 besteld, duurde even, omdat het niet direct leverbaar was. Maar het plaatsen ging prima en de jura werkt weer , zonder error2 !
Bedankt

Jo Breuls 19-04-2024 om 21:22:49

Printplaat voor onze koffiemachine vandaag binnen gekregen en we hebben weer een lekker bakkie

Frans 05-04-2024 om 20:59:46

Gisteren maalschikjven besteld voor de Melitta Caffeo Solo. Volgende dag binnen en vervangen.
Lijkt na 8 jaar of ik een nieuwe maschine heb die oude maal schijven waren ook behoorlijk afgesleten.

[img]https://i.imgur.com/gup5zUk.jpg[/img]


Evelien 03-04-2024 om 15:20:30

Gisterochtend een bestelling geplaatst op een zeer duidelijke website. Vandaag het onderdeel in de ochtend al binnen.
Wat een snelle service!!

Cor zwart 14-03-2024 om 20:16:28

Onze, inmiddels zeker 10 jaar oude koffiemachine, van een niet al te bekend merk, begon steeds meer ouderdomsverschijnselen te vertonen.
Op het laatst vertikte hij het gewoon koffie te zetten, best wel een vrij essentiële functie voor een koffiemachine.
Na een tijdje zoeken bij JNH terecht gekomen, afspraak gemaakt en machine gebracht.
Tot mijn grote verbazing reeds de volgende dag een mailtje dat machine weer opgehaald kon worden, gerepareerd en wel en ook nog voor een zeer schappelijke prijs.
Kortom, niks dan lof .
Hebben nu weer heerlijke koffie.
Top JNH bedankt voor de uitmuntende service.

Jan Zandvliet 02-03-2024 om 10:40:18

Mijn Jura F50 gaf error code 2 het vermoeden was dat de temperatuursensor defect was. Per e-mail foto’s gestuurd en om advies gevraagd. Prompt antwoord gekregen met het advies om de sensor te vervangen. Sensor besteld die direct geleverd wordt. De koffiemachine werkt weer als vanouds, top!

A.C. Toet 31-01-2024 om 14:52:01

Piepklein onderdeeltje doet mijn koffiemachine weer werken.
Prima service en snelle verzending.

 
Pagina 1 van 13